CAPITOLUL XVI. RAPORT DE STARE :)

Pe data de 22 septembrie a început să mă doară ochiul stâng. Durerea cunoscută, specifică nevritei optice. De a doua zi şi-a făcut simţită prezenţa şi vederea înceţoşată. Întâi în partea dreapta-sus a câmpului vizual, apoi în tot câmpul şi apoi stabilizându-se  în centrul câmpului vizual. După câteva zile în care situaţia a fost stabilă la un nivel relativ discret (adică vederea nu era decât destul de uşor înceţoşată), durerea a dispărut şi ceaţa a început şi ea să se disipeze. Astăzi, 12 octombrie pot spune că, slavă Domnului, îmi simt ochiul şi vederea 98% recuperate.

Este de menţionat faptul că, şi de această dată, ca de fiecare dată, ceaţa era mai accentuată între orele 10 dimineaţa şi 22 seara.

M-am prezentat la medicul care mă tratează şi mi-a fost prescrisă o combinaţie îngrozitoare pe bază de doxiciclină. Mi-am cumpărat toate medicamentele încă de acum aproape 2 săptămâni, dar le-am depozitat într-un sertar şi mă mai gândesc, încă, dacă să încep să le iau. Mă simt bine şi nu prea îmi vine să-mi stric iarăşi dispoziţia. În afară de problema cu ochiul, în ultimele luni am mai avut mici ”deranjamente”: dureri de cap, oboseală, dureri de şold. Ameţeala pe care o menţionam în capitolul anterior a dispărut rapid, în câteva zile.

În plus, mai bine de două luni nu am mai luat niciun supliment, am considerat eu că ar trebui să fac o pauză. 🙂 Drept urmare, am început să mă simt din ce în ce mai slăbită şi mai epuizată. După ce mi-a apărut vederea înceţoşată, mi-am procurat rapid toate suplimentele şi am început să le iau. 🙂 Încet-încet îmi revin forţele, ceea ce mă convinge o dată în plus că aceste suplimente sunt cu adevărat importante. Nu ştiu dacă este bine să iau continuu toate cantităţile acestea, dar atâta timp cât fără ele o iau în jos …

Nu ştiu ce voi face mai departe, mă mai gândesc, cert este că nu prea mă îndeamnă inima să încep antibioticul. Ştiţi cum este, omul când se simte bine, nu se mai preocupă atât de tare de sănătatea sa. Nădejdea mea este în mila lui Dumnezeu, căci este nemărginită şi cu nădejde de îndurare mă rog Lui să îmi rânduiasca toate spre folos.

8 gânduri despre “CAPITOLUL XVI. RAPORT DE STARE :)

  1. Sa dea Domnul , Afital sa iei hotararea cea mai potrivita, in ceea ce priveste tratamentul tau!
    Cred totusi ca nu poti lasa dintr-o data toate medicamentele, naturiste sau nu.
    Multa sanatate!

  2. Afital

    Mulţumesc mult Iolanda, asemenea îţi doresc şi ţie. Naturistele nu le voi lăsa, e clar că am nevoie de ele. Cât despre antibiotice… nu ştiu, voi mai vedea. 🙂

  3. adi77

    Intrebare..este vorba despre naturistele prescrise de d-nul dr de la clinica hiperbara?
    succes in continuare cu tratamentul.Bunul Dumnezeu sa-ti ajute in continuare sa lupti si sa scapi de simptome.

  4. andutza

    buna Afital, cum te mai simti? si eu am fost diagnosticata cu lyme cronic, descoperit dupa multi ani. am facut tratament cu antibiotic vreo 5 luni dar am renuntat pt ca am probleme si cu bila si a trebuit sa intrerup pt ca numai puteam manca deloc.

  5. Eu acum mă simt mult mai bine, dar nu am scăpat de toate simptomele şi am mai avut ceva probleme de când nu am mai luat antibiotice (nevrită optică, ameţeli, parestezii), dar nici nu mă trage aţa să încep iarăşi, deşi aşa mi s-a prescris. Nu ştiu ce voi face, nădăjduiesc să nu mai trebuiască să iau antibiotice, că nu ştiu dacă le mai pot duce.

  6. andutza

    nici eu nu stiu daca le mai pot lua dar din pacate ce am inteles este ca antibioticul” nu omoara spirochetele doar le limiteaza, iar asta e grav, pt ca in momentul in care suntem slabite;; ne ataca din nou, nu stiu ce sa zic, si eu am intrerupt si m au luat iar ameteliile si palpitatiile de inima, oboseala cronica. tu te ai tratat la domnul doctor Ion la Constanta?

Comentariile sunt închise.